Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży

Łomża: Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Łomża: Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia
Numer ogłoszenia: 145938 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141465 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy, ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2160334, 2160162, faks 86 2160334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej myjni autobusów komunikacji miejskiej w Łomży w zakresie przebudowy budynku myjni zgodnie z dokumentacją projektową i zapisami w Rozdz. III pkt 3. oraz dostawa wraz z montażem, posadowieniem i uruchomieniem fabrycznie nowej i sprawnej technicznie myjni autobusowej. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych związanych z przebudową myjni określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W istniejącym budynku myjni autobusowej należy wykonać następujący zakres robót budowlano - instalacyjnych: Hala wysoka: 1. Rozbiórka istniejącej posadzki z podbudową w hali wysokiej myjni. 2. Rozbiórka istniejącej izolacji termicznej stropodachu ( wełna mineralna i pokrycie). 3. Usunięcie istniejących warstw tynku oraz okładzin ceramicznych murowanej części ściany hali wysokiej znajdującej się od strony przybudówki. 4. Zabezpieczenie murowanej części ściany hali wysokiej znajdującej się od strony przybudówki hydroizolacją oraz płytkami typu gres (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym) 5. Wykonanie kanalizacji sanitarnej technologicznej myjni. 6. Wykonanie przyłącza do istniejącej sieci sanitarnej. 7. Wykonanie nowej termomodernizacji posadzki w hali wysokiej. 8. Wykonanie nowej posadzki typu przemysłowego z wyprawą powłokową z żywic epoksydowych z odwodnieniem liniowym, podłużnym. Wymagana jest zwiększona przyczepność toru jazdy mytego pojazdu. 9. Ogrzewanie progu wjazdowego myjni z ręcznym sterowaniem. 10. Wykonanie instalacji ogrzewania i wentylacji w ustalonym zakresie. 11. Wykonanie instalacji elektrycznej w ustalonym zakresie. 12. Wykonanie instalacji wod.-kan. w ustalonym zakresie. 13. Wykonanie przyłącza wodociągowego z zaworem do podłączenia węża na ścianie hali wysokiej w części wyjazdowej z myjni. 14. Termomodernizacja płytami warstwowymi (15 cm) ścian zewnętrznych w części wysokiej budynku myjni (hala wysoka). 15. Termomodernizacja wełną mineralną (2x10 cm) stropodachu w części wysokiej budynku myjni (hala wysoka). 16. Wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną (2 warstwy). 17. Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 18. Wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne na dachu i ścianie hali wysokiej uwzględniających termomodernizację hali wysokiej. Przybudówka: 19. Usunięcie całej warstwy tynku wewnątrz pomieszczenia przybudówki. 20. Odgrzybienie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki. 21. Zabezpieczenie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki, hydroizolacją (folia w płynie) do wysokości 2 m. 22. Zabezpieczenie wszystkich ścian przybudówki płytkami typu gres do wysokości 2m (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym). 23. Tynkowanie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki na wysokości od 2m do sufitu. 24. Malowanie sufitów w przybudówce. 25. Wykonanie dodatkowej wentylacji z czujnikiem higroskopijnym w pomieszczeniach przybudówki. 26. Termomodernizacja posadzki w przybudówce myjni. 27. Wykonanie brakujących warstw posadzkowych z hydroizolacją (folia w płynie) oraz posadzek z płytek typu gres (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym) na zaprawach elastycznych mrozoodpornych w przybudówce.(Uwaga: w miejscu montażu urządzeń technologicznych myjni np. pompy, zbiorniki - wykonanie fundamentów pod te urządzenia). 28. Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej w części technologicznej niskiej (przybudówka) - instalacja natynkowa przebudowana na podtynkową, podłączenie urządzeń technologicznych i sterowania. Myjnia - urządzenie technologiczne: 29. Zamontowanie nowych urządzeń technologicznych mycia autobusów wraz z nową instalacją technologiczną (zgodnie z poniższym opisem dostawy) z wykorzystaniem istniejących zbiorników technologicznych zewnętrznych. Zakres dostawy - Myjnia autobusowa - urządzenie technologiczne - musi spełniać obowiązujące w Polsce normy oraz posiadać gabaryty umożliwiające jej bezkolizyjne posadowienie, uruchomienie i eksploatację w miejscu aktualnie użytkowanej myjni. W celu zapewnienia wymogów mycia pojazdów w MPK ZB w Łomży, oferowania myjnia musi spełniać następujące parametry i mieć wymienione niżej wyposażenie: 1. Samojezdny portal z silnikami jezdnymi, wykonany w formie stabilnej konstrukcji zabezpieczanej antykorozyjnie, składającej się z dwóch kolumn bocznych i górnego łącznika. 2. Szyna zasilająca, transportująca przewody dostarczające do myjni prąd, wodę, sprężone powietrze. 3. Portal myjni wyposażony w min. 2 szczotki boczne i 1 szczotkę dachową ma zapewnić mycie zewnętrzne pojazdów - o wysokości pojazdów do 4,20 m, - o szerokości pojazdów do 2,90 m, - o długości pojazdów do 18,75 m, 4. Szczotki pionowe oraz szczotka dachowa muszą być napędzane przez oddzielne silniki z przekładniami ślimakowymi. 5. Regulacja siły docisku szczotek - elektroniczna. 6. Osłony na szczotkach bocznych i szczotce dachowej, chroniące przed rozpryskiem wody w trakcie mycia szczotkami i mycia ciśnieniowego. 7. System mycia autobusów niskopodłogowych z odstępem pomiędzy posadzką a szczotkami bocznymi od 150 mm do 200 mm. 8. Myjnia wyposażona w układ mycia podwozia uruchamiany fotokomórką lub ręcznie i zasilany pompą. System mycia podwozi musi zapewnić bezpieczne umycie podwozi autobusów, bez zagrożenia uszkodzenia przewodów elektrycznych lub elementów gumowych takich jak paski klinowe, złącza gumowe układu chłodzenia, osłony, itp. Strumień wody rozproszony. Funkcja mycia podwozi autobusów musi posiadać możliwość niezależnego uruchomienia od pozostałych funkcji myjni, np. uruchomienie samej myjni podwoziowej lub uruchomienie myjni podwoziowej wraz z pozostałymi funkcjami myjni, zgodnie z wyborem operatora myjni. 9. Wjazd pojazdów na myjnię przy pomocy prowadnic pozycjonujących koła pojazdu na obu końcach szyn. 10. Pozycjoner do ustawiania pojazdu na stanowisku mycia, ( np. wyświetlacz LED umiejscowiony na kolumnie portalu (Do przodu - STOP - Do tyłu)) informujący kierowcę o zajęciu prawidłowej pozycji. 11. Wymagania związane z obsługą i sterowaniem oraz wymagane programy i funkcje mycia: a. Terminal obsługowy posiadający ekran informujący o zdiagnozowanych i zapamiętanych błędach, czytelne przyciski (ikony) do wyboru programów, wprowadzania i zmian parametrów myjni. b. Mikroprocesorowy system sterowania pracą myjni, umożliwiający ręczne ingerowanie w automatycznie realizowany program, nie powodujący jego przerwania. c. Wyłącznik awaryjny z natychmiastowym zatrzymaniem procesu mycia pojazdu. d. Myjnia musi być wyposażona w program, w którym zarówno szczotki boczne jak i dachowa omija lustra montowane na stałe zarówno w autobusach jak i w samochodach ciężarowych. e. Myjnia musi być wyposażona w program szybkiego mycia - tzw. mycie jednokrotne (przejazd w jedną stronę z kompletem operacji - mycie szamponem, płukanie z nabłyszczaniem). f. W programie stacjonarnego mycia, szczotki pionowe realizują razem w podwójnym przejściu poprzeczne mycie przodu oraz tyłu pojazdu, a szczotka dachowa myje przód, dach oraz tył pojazdu. g. Myjnia musi posiadać program tzw. pół przejazdowy (pojazd przejeżdża a portal myjący stoi w miejscu). h. Myjnia realizująca automatyczne mycie wstępne aktywną pianą (np. zintegrowane z portalem myjni) i. Myjnia musi posiadać program mycia pojazdów samą wodą bez użycia środków chemicznych ( szamponu, wosku, aktywnej piany itp.) 12. System dozowania środków myjących i konserwujących poprzez niezależne elektryczne pompy dozujące; szampon, wosk wspomagający suszenie oraz pianę aktywną. 13. Separator sieci wodociągowej ze zbiornikiem przepływowym z tworzywa o pojemności min. 1000 litrów. 14. Pompa dla wody wodociągowej do spłukiwania pojazdu wodą czystą po myciu szczotkami. 15. Pompa podającą na myjnię wodę z odzysku do mycia szczotkami. 16. Myjnia ma być wyposażona w automatyczny, mechaniczno - biologiczny system recyklingu wody, zapewniający odzysk wody min. 80%, zawierający: - urządzenie filtrujące z wsadem żwirowo - kwarcowym, - pompę ssąco - tłoczącą z zabezpieczeniem przed pracą na sucho, - układ spłukiwania powrotnego filtra, - szafę sterowniczą, - separator substancji ropo i olejopochodnych, zainstalowany przed upływem nadmiaru wody w zbiornikach do instalacji kanalizacyjnej 17. Urządzenia i wyposażenie wchodzące w skład dostarczonej myjni musi obejmować również wszelkie instalacje (rury, przewody, itp.) mediów, tj. kanalizacji wodno-ściekowej, instalacji wodnej, instalacji podawania środków chemicznych wykorzystywanych w trakcie całego procesu mycia, które muszą być odporne na korozję. 18. Wykonać przyłącze kanalizacyjne zamkniętego obiegu wody z kanalizacją w celu odprowadzenia nadmiaru wody z sieć wodociągowej służącej do płukania pojazdów. 19. W budynku myjni należy zainstalować urządzenia zapewniające możliwość ręcznego domywania trudno dostępnych miejsc w technologii mycia wysokociśnieniowego (dopuszcza się rozwiązanie za pomocą przewodów podwieszanych zakończonych lancą wysokociśnieniową jak również oddzielne urządzenie wyposażone w lancę wysokociśnieniową. W przypadku zastosowania urządzenia oddzielnego, powinno być ono wyposażone w kocioł na ON służący do podgrzewania wody do mycia (w przypadku braku ON w zbiorniku urządzenie powinno realizować proces mycia wodą zimną). 20. Wszystkie przyłącza elektryczne myjni muszą skutecznie zabezpieczać obsługę myjni przed przypadkowym porażeniem prądem elektrycznym. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający nie przyjmuje do realizacji myjni prototypowej. 2. Wykonawca w ramach ceny zamówienia dostarczy dla myjni oraz urządzeń systemu oczyszczania i recyklingu wody dokumentację techniczno-ruchową DTR), zawierającą dane dotyczące obsługi, konserwacji, materiałów eksploatacyjnych (w tym smarnych), wykazu podstawowych części zamiennych i innych oraz rysunki z podstawowymi wymiarami urządzeń - w języku polskim. 3. Wykonawca w ramach ceny zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie zamawiającego minimum 1 dniowego szkolenia z zakresu obsługi dostarczonej myjni i urządzeń. 4. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokładnie zapoznał się z obiektem i stanem rzeczywistym całej infrastruktury Zamawiającego. 5. Dostarczona myjnia musi umożliwiać mycie innych typów samochodów(osobowych, dostawczych, ciężarowych i naczep). Uwagi: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. 2. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń(równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały(wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (Rozdział XIII SIWZ). 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na urządzenia i technologię myjni wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (Rozdział XIII SIWZ). 5. Zamawiający informuje, że rozszerza odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Okres rękojmi za wady fizyczne będzie odpowiadał okresowi obowiązywania gwarancji jakości na wykonanie robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 42.99.50.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO - PARTNER JAROSŁAW ZAŁĘSKI, ul. Zdrojowa 72B, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 842793,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 785970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 785970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1215434,66

  • Waluta: PLN .

Data powstania: czwartek, 15 wrz 2016 11:32
Data opublikowania: czwartek, 15 wrz 2016 11:34
Wytwarzający informację: Andrzej Petkowski
Opublikował(a): Marek Chojnowski
Zaakceptował(a): Marek Chojnowski
Artykuł był czytany: 12719 razy